Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Ad hoc Reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Anteriores
Notícias
Update Feed
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 22 (2025)
Vol. 22 (2025)
Published:
2025-05-29
Artigos (fluxo contínuo)
64 ANOS DE TEORIA DAS REPRESENTAÇÕES SOCIAIS NO BRASIL DO COMPROMISSO SOCIAL
André Felipe Costa Santos, Clarilza Prado Souza, Edna Maria Querido de Oliveira Chamon, Patrícia Ortiz Monteiro
pdf (Português (Brasil))
Quality of education and teacher training: understandings and challenges
Filipe Ferreira Martins, Sonia Regina Mendes dos Santos, Laelia Portela Moreira
pdf (Português (Brasil))
TEACHER TRAINING IN THE STATE OF RIO DE JANEIRO
TRAINING PROCESS AND THE PEDAGOGICAL USE OF DIGITAL INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Andréa Villela Mafra da Silva
pdf (Português (Brasil))
Contradições do direito à educação na Política de ampliação da jornada escolar no Ensino Fundamental (anos iniciais) do Recife
Sarah Porto da Paixão Barbosa Pereira, Cibele Maria Lima Rodrigues
pdf (Português (Brasil))
Tecnologias digitais assistivas para discentes com deficiência visual
inclusão e direitos humanos
Mariluce Groba Andres Ribeiro, Haydéa Maria Marino de Sant’ Anna Reis
pdf (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Outros
Outros periódicos