Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Ad hoc Reviewers
Privacy Statement
Contact
Current
Anteriores
Notícias
Update Feed
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 22 (2025)
Vol. 22 (2025)
Published:
2025-05-29
Artigos (fluxo contínuo)
64 ANOS DE TEORIA DAS REPRESENTAÇÕES SOCIAIS NO BRASIL DO COMPROMISSO SOCIAL
André Felipe Costa Santos, Clarilza Prado Souza, Edna Maria Querido de Oliveira Chamon, Patrícia Ortiz Monteiro
pdf (Português (Brasil))
Teaching work as a profession
weaving reflections and articulations about its constitutive processes
Ivis Chagas da Silva, Laêda Bezerra Machado
pdf (Português (Brasil))
Interpreting TikTok: the critical threshold between the sire´s song and the obsolescende of school
Fernando Lionel Quiroga, Diogo Assis Moreira, Adriana Sodré de Assis
pdf (Português (Brasil))
Indigenous children in Brazil:
What is the contribution from Education researches for the experience of childhood in the indigenous context?
Khadija Xavier dos Santos, Mônica Regina Nascimento dos Santos, Suzana Santos Libardi
pdf (Português (Brasil))
Educação em Tempos de Pandemia:
a experiência dos usos das ferramentas Google durante o ensino remoto emergencial no IFPA/Cametá
Benilda Miranda Veloso Silva, Jurivaldo Costa Oliveira
pdf (Português (Brasil))
FOR THE GUARANTEE OF HUMAN RIGHTS IN EDUCATION
SOME NECESSARY CROSSINGS FOR THE BNCC
Kylderi Lima dos Santos Domingos, Dagmar de Mello e Silva
pdf (Português (Brasil))
The conversation circle as learning strategies in Popular Health Education
Ernande Valentin do Prado, Renan Soares de Araújo, Luciana Moura Mendes de Lima
pdf (Português (Brasil))
Quality of education and teacher training: understandings and challenges
Filipe Ferreira Martins, Sonia Regina Mendes dos Santos, Laelia Portela Moreira
pdf (Português (Brasil))
TEACHER TRAINING IN THE STATE OF RIO DE JANEIRO
TRAINING PROCESS AND THE PEDAGOGICAL USE OF DIGITAL INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
Andréa Villela Mafra da Silva
pdf (Português (Brasil))
Contradições do direito à educação na Política de ampliação da jornada escolar no Ensino Fundamental (anos iniciais) do Recife
Sarah Porto da Paixão Barbosa Pereira, Cibele Maria Lima Rodrigues
pdf (Português (Brasil))
Tecnologias digitais assistivas para discentes com deficiência visual
inclusão e direitos humanos
Mariluce Groba Andres Ribeiro, Haydéa Maria Marino de Sant’ Anna Reis
pdf (Português (Brasil))
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Français (Canada)
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue
Outros
Outros periódicos